tirsdag 3. november 2009

Trebarnsmamma, datter og kone - som fortjener en prinsessekrone!


Vi lever i et samfunn som er i stadig forandring, og i en tid som flyr avgårde i en hastighet selv Supermann ville hatt problemer med å skru tilbake. Skal vi klare å henge med i svingene, må vi kvinner være som selveste, Superwoman. Vi skal være mor, kone, barn, ansatt, kollega, rengjøringsassistent, kokk, lærer, husholdningsansvarlig, innkjøpsassistent, og samtidig sexy eskorte ;) Dette er en ærlig blogg på veien, til å senke kravene og forventningene, og finne fram til rytmen av et enklere liv. For min del- en enklere Siw ;) Velkommen til mitt liv, mine tanker og mine innfall!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med blogside! Dette blir kjempe bra, Siw!! Miss you!

    SvarSlett
  2. fantastisk!
    jeg gleder meg stort til fortsettelsen.
    skal legge deg til på blogglisten min.

    SvarSlett