onsdag 11. november 2009

Inspirert!



Jeg ble så inspirert av alle de fine fyrstikkeskene som ligger ute på bloggene, så jeg måtte jo se om dette var noe til og med JEG kunne få til ;O
Fant frem saks, papir, lim, glansbilder og hyssing..og voila...ble jo riktig så fint!



Dette her er virkelig julegave-prosjekt for dummies ;) Alle kan klare dette, og det er jo til og med MYE finere enn do-rull nisser ;)

Takk til mi-rachel & lovepeacepionies for inspirasjonen ;)

Glansbildene kjøpte jeg på Nille for kr 20,- Det var en pakke med to ark med en del bilder i forskjellige størrelser. Og hyssing og ark, på Clas Ohlssons..skrives det sånn...hm



Happy projecting ;)

5 kommentarer:

  1. disse ble jo riktig så fine.
    julepynt for dummies..he he..

    SvarSlett
  2. Så fine de ble! Husker vi pyntet fyrstikkesker da jeg gikk i barnehagen, da limte vi på makaroni og sprayet med gullspray...hihi.. Dine var i en litt annen klasse :)

    Jeg prøvde forresten pastaoppskriften din her om dagen, bare jeg brukte kyllingfilet i steden for kjøttdeig. Den ble kjempegod. Skal absolutt lage det flere ganger :D

    Takk for hyggelig bursdagshilsen inne hos meg forresten. Ønsker deg en god kveld!

    SvarSlett
  3. Hei og takk for koselig innlegg hos meg:)
    skulle bare inn en liten tur og gleden var stor da noen jeg ikke kjenner hadde vært innom, hehe. Har nå kikket innom din blogg som var utrolig artig lesning, ikke siste gangen jeg tittet innom der nei.
    Ha en riktig fin helg :)

    SvarSlett
  4. hehe.eg må le. jaja, de har hver sine gode sider disse mennene....
    god helg!

    SvarSlett