onsdag 18. november 2009

Skolelim, eller skjønnhetsprodukt....



Ja takk, begge deler!
I dag prøvde jeg ut et tips jeg plukket opp på et amerikansk talk-show, og jammen fungerte det ikke også ;)
Smør inn nesen, ja nesen, med et passe lag skolelim,(prøv deg frem) og vent til det tørker. Begynn på den ene siden av neseboret og trekk forsiktig av, og vips...så har du fjernet flere herlige hudormer fra nesen, og du er klar til å begynne å lime glansbilder på fyrstikk-esker ;D

Det virket faktisk haha, hvem har sagt at ikke billig er bra!

3 kommentarer:

  1. Jeg lærte av amerikans talk show en gang at det bare er tull å kjøpe dyre wipes til å fjerne sminke. Babywipes funker som bare det - og er mye billigere :D Gotta love it :D

    SvarSlett
  2. HA HA I KNOW!! Hvem i sitt rette sinn vil innrømme at de har (hadde!) hudormer på nesa ;) Jeg er av typen som setter mitt ego til side for å hjelpe andre!! haha

    SvarSlett