onsdag 4. november 2009

Hva sa du!!??!!


Barn er herlige små folk med herlige store uttalelser! Denne er fra min eldste datter som for hennes anonymitet får kallenavn basert på døpenavn, hadde hun bare vært døpt;), Allie. Hun var ca fire år og vi var på badet og gjorde oss klar for dagen. Dette var på den tiden g-strengen fremdeles var en del av motebildet under klærne, og vi kvinner var villige til å ofre både komfort og normal bakterieflora for å slippe at trusekanten skulle vises gjennom buksene. Den dag i dag undres jeg hvorfor truse industrien brukte sååå lang tid på å komme opp med seamless variantene som skulle frigjøre oss fra strengen.
Aaanyway, tilbake til badet der jeg sto i min hvite g-streng og Allie satt på do og kom derfor i rett synshøyde til å betrakte min delvis bare bakside. Plutselig hører jeg en "fakta orientert fortell det som det er" stemme bak meg som sier: "Mammah...rompå di e så store at truså di passe ikkje te deg!"
Så kunnskapen blir; liten truse = stor rompe!

4 kommentarer:

  1. FILTER FILTER FILTER::: deler du ikke litt vel mye med oss her frøken... Bakterieflora....

    SvarSlett
  2. Jeg lovte en ærlig blogg, og da gjelder det helt ned til bakteriefloraen! Som forøvrig har det helt supert for tia, i tilfelle noen lurte ;)

    SvarSlett
  3. hahahaha- så utrolig bra sagt!

    SvarSlett
  4. ååå, GUUUUUUD!!!! j DIGGER d!!!! ;-D
    har selv erfart d allie snakker om her og må igrunn si meg litt enig ;)
    rumpa di blei rett å slett DIIIIIGER i string!

    SvarSlett