tirsdag 15. desember 2009

Kom inn...

Siden førjuls-stresset har tatt meg i år også, har det blitt lite overskudd til blogging i desember. Derfor alle disse interiørbildene. Men jeg har en haug av historier på lager, som får vente til det nye året! I mellomtiden skal dere få kikke litt inn hos meg igjen ;D



Så her sitter jeg da, kveld ut og kveld inn ;)



Dette er et sengeteppe mamma heklet for over 30 år siden, og jeg synes det gjør sofaen litt mykere



Ja, synes det ble koselig i vinduet, jeg...



EEEELSKER Lisbeth Dahl!!



Denne laget jeg selv for noen år siden, men synes ikke bildet gir det rette inntrykket ;D



Dette skapet fikk jeg gratis på byttebua på gjenvinningsstasjonen her. Med noen strøk maling ble det jo riktig så koselig :D



Denne kulen fikk jeg av noen amerikanske venner av familien, og er helt utrolig koselig. Den spiller julemusikk mens toget går rundt og rundt, og snøen daler når du snur på den. Skikkelig Disney! ;D

4 kommentarer:

  1. fet sofa.
    så kjekt å se hjemme hos deg.

    SvarSlett
  2. er det sofaen karlstad fra ikea?
    og fatet kjøpte jeg på fretex for 35 kr.
    det minnet meg om et fat mormoren min hadde:)

    SvarSlett